Komunikacja – Pierwsze kroki w aptece

Jak rozmawiać z pacjentem, kierownikiem, przedstawicielem? W tym kursie znajdziesz zebrane w jednym miejscu porady kolegów i koleżanek po fachu z wieloletnim stażem w aptece.
Pierwszystół.pl · 12 października 2018

Jak rozmawiać z pacjentem, kierownikiem, przedstawicielem? Co znaczy “zrzucić receptę”, “zamówić lek modemowo” lub “klepnąć refundację”? W tym kursie znajdziesz zebrane w jednym miejscu porady kolegów i koleżanek po fachu z wieloletnim stażem w aptece.

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

Kurs skierowany jest w szczególności do magistrów farmacji i techników farmaceutycznych pracujących na co dzień w aptece, ale stanowi też cenne źródło wiedzy dla przedstawicieli innych zawodów medycznych.

Korzyści dla uczestnika kursu

Po ukończeniu kursu: 

  • zrozumiesz jakie są najważniejsze zasady skutecznej komunikacji,
  • zrozumiesz slang apteczny i pojęcia, które stosuje się w codziennej pracy, których nie znajdziesz w żadnej ustawie czy podręczniku,
  • poczujesz się pewniej w aptece!

Certyfikat

Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający odbycie kursu z uwzględnieniem uzyskanego wyniku.

Informacje o kursie

Ścieżka edukacyjna

Prawo i zarządzanie apteką

Czas trwania

15 min.

Stopień trudności

Podstawowy

Dostępność

Zobacz jak wygląda kurs

Jak szkolenie ocenili nasi kursanci?

„Warty uwagi, dowiedziałam sie praktycznej wiedzy jak komunikowac sie z pacjentem i jakich błędów nie popełniać.”

„Kurs porusza prawdziwe problemy z którymi spotykamy się na co dzień szczególnie cen leków. Wiedza przekazywana w kursie jest bardzo przydatna dla kogoś zaczynającego dopiero swoją przygodę w aptece.”

„Porządkujący informacje. Kurs można wykorzystać do szkolenia personelu.”

Kurs od:

+778 uczestników
Nie zapisano
Ten kurs jest na razie niedostęnyAbonament

Kurs zawiera

  • 20 lekcje
  • 1 Test
  • Kurs Certyfikat

Prosimy o rejestrajcę.