Kurs

Komunikacja – Pierwsze kroki w aptece

Jak rozmawiać z pacjentem, kierownikiem, przedstawicielem? W tym kursie znajdziesz zebrane w jednym miejscu porady kolegów i koleżanek po fachu z wieloletnim stażem w aptece.

4 Lekcje

Opis kursu: Jak rozmawiać z pacjentem, kierownikiem, przedstawicielem? Co znaczy “zrzucić receptę”, “zamówić lek modemowo” lub “klepnąć refundację”? W tym kursie znajdziesz zebrane w jednym miejscu porady kolegów i koleżanek po fachu z wieloletnim stażem w aptece.
Po ukończeniu kursu:
  • zrozumiesz jakie są najważniejsze zasady skutecznej komunikacji,
  • zrozumiesz slang apteczny i pojęcia, które stosuje się w codziennej pracy, których nie znajdziesz w żadnej ustawie czy podręczniku,
  • poczujesz się pewniej w aptece!
Czas trwania kursu: 15 minut.

Kursy są stale doskonalone i aktualizowane o nowe doniesienia. Data ostatniej aktualizacji tej podstrony:

Rozpocznij kurs